biancojn
Do³±czy³: 23 Lut 2022 Posty: 8
|
|
UGG Väder Stövlar Lägsta Priset |
|
När O’Donnell skrev på, var Köp UGG Väder Stövlar – som grundades 1978 av en australisk surfare i Kalifornien – fast i klassikerna, med en åldrande fanbas. "Vi hade mycket bra intelligens om våra kunder, och ett segment inom kvinnor sa att hennes primära köpbeslut påverkades av stil... Så jag visste att vi behövde ändra vårt sätt att tänka på design," sa hon. Även om hon var en entusiastisk (UK-baserad) tidig användare av Uggs i deras Us Weekly, "The Simple Life"-eran, lockad av de stjärnklara SoCal-föreningarna, behövde O'Donnell fortfarande en snabbkurs i den faktiska livsstilen i Kalifornien när hon anlände till området Santa Barbara, där Deckers är baserat.
De är fula som fan. Fyrkant. Livlös. Storfotsstil. Vem fan vill ha en storfot? MEN de är superbekväma har jag hört (ja, jag har aldrig i mitt liv satt mina fötter i ett par), och de tenderar att orsaka beroende. UGG Väder Stövlar Billigt Online Med allt detta sagt, tror jag inte att deras utseende är problemet här, mer som att de sätts ihop till en outfit.
Powers ser potential för ännu mer robust tillväxt under de kommande fem åren. UGG Väder Stövlar Lägsta Priset Han siktar på att skala rtw från 10 till 25 procent av verksamheten, och bygga om Uggs 140 butiker för att bättre visa upp kollektionen, som ligger i centrum av det 11 000 kvadratmeter stora flaggskeppet Fifth Avenue. Han utökar också grossistdistributionen från rtw-lanseringspartnern Nordstrom till Saks Fifth Avenue, Dillard's, Neiman Marcus och Bloomingdale's i höst.
Håll dina fötter extra varma hela dagen, även om du aldrig lämnar ditt hem. UGG Väder Stövlar Scuffette-tofflorna är en superpopulär stil, bra för att hålla tårna rostiga och lätta att ta av och på som du vill. Skorna är dessutom vattentäta, gjorda av mocka på utsidan och fodrade med shearling på insidan. Tofflorna finns i ett brett utbud av färger, inklusive en ljus persika och vacker lila, metalliskt silver och koppar och ett klassiskt brunt, svart och leopardtryck för att blanda de två.
O’Donnell hade anställts 2016 för att hjälpa till att ompositionera varumärket med konsumenter som förknippade Dam/Herr UGG Väder Stövlar med den klassiska stöveln i dess renaste form: smalbenshöjd, slip-on, mockabrun och fodrad i fårskinn. Det var en avslappnad stil, att bäras med yogabyxor när man springer ärenden. Ugg ville bredda sin image till att omfatta fler moderiktiga föreningar.
www.neufkanga.com
_________________ Adidas ZX
Air Max |
|